10/14/2013

Polyvore Monday #3

 

Elke maandag plaats ik drie outfits die ik heb gemaakt met polyvore. Ik vertel wat over elke outfit en dat is eigenlijk het concept.

Voor de linkjes van de webshops en waar je deze artikelen kunt kopen. Check mijn polyvore account, klik hier.

 
De laatste tijd zie ik veel leren details in kleding terug. Ik vind dit bij een jurk heel gaaf staan. Zelf ben ik niet echt een rokjes en jurkjes persoon en hou ik van stoer. Maar een jurk met leer maakt een jurk veel stoerder. De schoenen zijn van de fall/winter collectie 2013 van Kenzo (mijn obsessie). Er komt nog een artikel over deze collectie. 
 
 
We moeten er aan geloven het is echt herfst geworden. De shortjes, slippers, en zomerjurkjes kunnen weer de kast in en het wordt tijd voor donkere kleuren. Mijn favoriete trend voor deze herfst? Ruitjes. Je kunt ruitjes een beetje preppy achtig houden, zoals in deze outfit, maar je kan het ook stoer combineren met leer en stoere boots.
 
 
Deze outfit is voor de luxury chicks onder ons, voor de meiden die van chique, sexy en vrouwelijke outfits houden. Ik zou ook graag een item willen hebben voor de herfst met bloemetjesprint in herfstige kleuren en een zwarte achtergrond. Geel/okergeel vind ik ook leuk in combinatie met zwart en rood voor de koudere dagen.
 
Welke outfit is jullie favoriet?
 
xoxo Eva
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

evagabrielle.blog@gmail.com