3/21/2014

VIDEO | TMI TAG


Vandaag kunnen jullie de TMI (too much information) tag bekijken. Ik had deze al een hele tijd geleden opgenomen (al meer dan een maand), maar ik ben hem gewoon helemaal vergeten te delen. Mijn stem was een beetje raar en ik was ook niet heel gezellig in deze video doordat ik tijdens het filmen niet helemaal lekker was, mijn excuses. Ik heb wat vragen geskipt omdat de video anders te lang werd. Er is nog een mededeling die ik wil delen, klik op read more.




De mededeling die ik wil geven is dat ik artikelen klaar had staan voor deze week, maar het internet is heel slecht bij ons thuis dus ik kon ze niet publiceren. Nu heb ik zo'n kabel waardoor het internet nu iets beter is op mijn laptop, maar nog steeds heel sloom helaas. De artikelen die ik voor deze week klaar had staan kan ik van nu verspreid over de dagen van aanstaande weekend en volgende week posten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

evagabrielle.blog@gmail.com