3/30/2013

OOTD: Rolling Stones

Het zonnetje schijnt een beetje zoals je op mijn OOTD-foto's kunt zien, maar koud dat het is ! Ik hoopte op een beetje warm weer deze pasen, maar nee hoor het is nog steeds winter en er lijkt geen einde aan te komen. Ik ben totaal geen wintermens dus ik hoop dat het snel warmer wordt !

Wat een verschil. De kwaliteit van mijn foto's zijn stukken beter door mijn nieuwe Canon EOS 1100D camera.

In deze OOTD draag ik mijn favo broek van IKKS, ik vind de kleur prachtig en het model wat ik goed bij mij vind passen. Mijn nieuwe new balance shoes zien jullie ook in deze outfit terug en jullie gaan ze zeker vaker terug zien want ze zijn goed te combineren! De trui en canvas tas kocht ik bij de Primark. En als laatste red lips om deze outfit af te maken.



 

 
Trui: Primark - Broek: IKKS - Schoenen: New Balance - Canvas tas: Primark
 
Fijne pasen !
 
xoxo Eva