9/02/2013

FASHION | Polyvore Monday #1

 

Elke maandag plaats ik drie outfits die ik heb gemaakt met polyvore. Ik vertel wat over elke outfit en dat is eigenlijk het concept.
 
Voor de linkjes van de webshops en waar je deze artikelen kunt kopen. Check mijn polyvore account, klik hier.
 
 
 
 
Top: Gloss - Ketting: Fossil - Rok: Acne studios - Schoenen: Balenciaga - Lipstick: MAC
 
 
Deze outfit is voor de stoere girls onder ons, die van edgy kleding houden zoals ik. Het rokje maakt het toch ook weer een beetje vrouwelijk. Cut out boots ben ik verliefd op, zoals jullie onderhand waarschijnlijk wel weten. Dit exemplaar zijn de `echte` van balenciaga. Ze kosten helaas 985 euries via barneys.com. Deze donkerrode MAC Mineralize Rich lipstick past er perfect bij vind ik. Bij de top heb ik nog een simpele zilvere ketting van Fossil toegevoegd.  Er zit niet echt kleur in deze outfit maar omdat de rok en de schoenen echt statement items zijn, is de outfit absoluut niet saai en simpel.
 
 
 
 
 Een outfit met lekker veel kleur, ik zou meer kleur in mijn kast moeten hebben. Deze trui is eigenlijk een beetje cropped sweater. De crop-top is de grote trend van deze zomer geweest en in de herfst en winter gaan we door met de cropped sweater. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een reepje blote buik ziet met het koude weer, dus de cropped-sweater is niet zo bloot als de meeste crop tops. Ik vind hem het leukst om te combineren met een high waisted broek. Pluspuntje: je benen lijken een stuk langer ;) De tas vind ik ook zo gaaf van de nieuwe collectie van Kenzo (waar nog een artikel over komt).
 
 
 
Als laatste outfit deze preppy, nerdy outfit. Een combi van mannelijk en vrouwelijk. Ik ben dol op die lange, een beetje oversized, vesten zonder knopen die je nonchalant bij je outfit dragen. Ze zijn zowel in de zomer met short te dragen als in de herfst/winter over een trui of blouse. De witte sokjes met kant vind ik super schattig staan met bijvoorbeeld brogues. Dat hoedje vind ik ook zo leuk, alleen je moet er wel het hoofd voor hebben om het te dragen.
 
 
Welke outfit vinden jullie het leukst ?
 
xoxo Eva
 
 
 
 
 
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

evagabrielle.blog@gmail.com