9/23/2013

FASHION | Polyvore Monday #2

 

Elke maandag plaats ik drie outfits die ik heb gemaakt met polyvore. Ik vertel wat over elke outfit en dat is eigenlijk het concept.

 
Voor de linkjes van de webshops en waar je deze artikelen kunt kopen. Check mijn polyvore account, klik hier.

 
Ik ben echt helemaal weg van de 'all white' trend. Ik vind het zo mooi staan, vooral in de zomer. Het broekje (wat op een rokje lijkt) is een look-a-like van Acne. Eén van mijn favoriete merken. Verder heb ik de look gecombineerd met turquoise lipstick. Aparte kleur maar ik vind het eigenlijk heel mooi en het zou meer verkocht moeten worden. Ook komt de kleur van de lipstick weer terug in de steen op het tasje.
 
 
'A day in L.A.' dit is nou een setje waar in ik wel een celebrity in L.A. zou zien rondlopen. Casual, maar heerlijk voor een warm dagje shoppen of wandelen op de boulevard. Donkerblauw vind ik heel mooi op te combineren met nude en zalm kleuren vandaar die tinten make-up. Wit vind ik ook erg mooi met donkerblauw. De saddle bag van Chloé is echt een tas die ik graag zou willen hebben.
 
 
Ik heb een koele ondertoon, dat komt goed uit want ik ben gek op koele kleuren zowel in de fashion als in het interieur. Koelblauw vind ik heel mooi met paars en zwart. Dit is weer een cropped-sweater die jullie ook in Polyvore Monday #1 hebben kunnen zien. De half doorzichtige clutch vind ik er goed bij passen en paarse lippen maken het geheel net iets opvallender.
 
Welke outfit is jullie favoriet?
 
xoxo Eva
 
 
 
  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

evagabrielle.blog@gmail.com