9/25/2013

PHOTOGRAPHY | Mijn vakantie in Spanje, 2013 (deel 1)

 

Vandaag laat ik jullie het eerste deel van mijn vakantie foto's zien van Spanje. Gemaakt met mijn spiegelreflexcamera. Ik hoop dat jullie het leuk vinden !
 



 Deze sprinkhanen had mijn oudere broertje gevangen. Toen hij ze op de tafel losliet, bleven ze gewoon zitten ! En dan ook gewoon 15 of 20 minuten ofzo, heel merkwaardig...
 

Ik bezocht een stuwmeer in Spanje, echt waanzinnige omgeving.

Een stuwmeer is een kunstmatig meer in het dal waar water wordt opgeslagen uit rivieren. Op de bodem van dit stuwmeer bevindt zich een heel dorp. De mensen uit dit dorp moesten verplicht hun huis verlaten voor de aanleg van dit meer.

Je kunt het topje van de kerktoren nog zien (helaas niet op de foto's te zien). Met de kano zijn we langs de kerktoren gevaren. Ik ben al is eerder geweest en toen kon je veel meer van de kerktoren zien. We konden zelfs door het open gedeelte van de kerktoren heen varen. Helaas is het water nu heel erg gestegen en is dat niet meer mogelijk.






Peretalada (weet niet hoe je het schrijft) is een middeleeuws dorpje. Er is hier verder niet veel te doen maar leuk om te bezoeken en het is een fotogeniek dorpje ;).

 


Palamòs, een havenstadje aan de Costa Brava.


 Bungee jumpen op de kermis omdat mijn broertje dat zo graag met mij wou doen. Ik doe het nooit meer, ik werd kotsmisselijk.
 



Sant Feliu, oftewel Sant Feliu de Guixols. Heel gezellig stadje, ik kwam er al toen ik nog een kleine hommel (?) was.




 



 Wat foto's rondom het huis.



Tot slot deze twee foto's van de mooie lucht gemaakt vanuit het vliegtuig. Excuses voor de slechte kwaliteit, maar zoals je op de tweede foto ziet waren de ramen erg vochtig.

Ik hoop dat jullie deel 1 van mijn vakantie foto's van Spanje leuk vonden om te zien. Deel 2 en deel 3 komen eraan ! Voor de Spanje vlog, klik hier.

Zijn jullie wel is in Spanje geweest?
 
xoxo Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

evagabrielle.blog@gmail.com