11/10/2013

Korte blogupdate

Lieve iedereen,

Een kleine update.

Zoals jullie hebben gemerkt heb ik weer weinig artikelen geschreven. Het ging niet echt lekker met school heel druk en veel stress. Ik sliep slecht ik het ging ook niet helemaal goed met mezelf. Dit gebruik ik niet als excuus. Maar in die tijd heb ik wel een beetje nagedacht over mijn blog. Ik vind het namelijk erg leuk om te doen en heb veel zin en ben enthousiast over het hebben van een eigen blog. Ik wil echt wat gaan maken van mijn blog, niet dat ik beroemd wil worden ofzo, maar het is natuurlijk leuk als veel mensen jouw blog bezoeken die plezier hebben in het lezen van jouw artikelen. Ook al heb ik het druk met school, druk met sport, en andere bezigheden en ik heb ook nauwelijks vrije tijd. School is belangrijk maar ik wil niet mijn hele leven er aan opofferen. Ik wil ook dingen doen waar ik echt plezier in heb zoals schrijven, fotograferen, filmen, met mode bezig zijn, knutselen (diy's etc.) en meer. Mijn blog is de ideale plek om dit te combineren en het met andere te delen. Uiteindelijk is het misschien iets waar je trots op kan zijn. Jouw stukje op het internet. Waar modeliefhebbers, fotografieliefhebbers, make-upliefhebbers samenkomen. Daarom ga ik hier meer tijd in steken en ga ik er alles aandoen om in ieder geval maandag, woensdag, donderdag en zaterdag een nieuw artikel om mijn blog posten. Misschien dit jaar en anders volgend jaar wil ik streven naar bijna elke  dag een artikel. Maar het moet wel leuk blijven, dat ik niet in de stress raak omdat ik elke dag een artikel moet schrijven.

Tot morgen, want dan kunnen jullie mijn maandag artikel lezen :)

O ja, mijn lay out ga ik veranderen, binnenkort kan je dat zien en schrijf ik daar weer iets over in een blogpost.

Bedankt voor het lezen lieve lezeressen of lezers.

Liefs,

Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

evagabrielle.blog@gmail.com