11/11/2013

OOTD | To the max

 

 

Een late outfitpost van Spanje zomervakantie 2013. Ik had al mijn foto's om mijn vader's laptop gezet maar op een of andere manier is alles weg. Ik baal hier echt verschrikkelijk van en hoop dat we ze op een of andere manier nog kunnen vinden. Maar ik heb altijd pech met dit soort dingen en ik heb vandaag al zo'n pechdag :( Anyway. Mijn close-up foto's zijn weg, maar als ik ze nog kan vinden dan zal ik ze bijvoegen bij deze outfitpost. Ik had nog een aantal full outfit foto's en wou daarom toch jullie deze outfit toch laten zien.

 
 


 
We gingen heerlijk uiteten bij een prachtig maar duur restaurant. We zaten op het terras waar je heel mooi kon kijken naar het landschap. Het eten was voortreffelijk. Ik had een drie gangen menu met als voorgerecht krulsla met mozzarella, als hoofdgerecht een rauwe tonijn tataartje en als nagerecht tiramisu.

 
Ik draag een maxiskirt van Brandy Melville, die ik met heel veel plezier heb gedragen afgelopen zomer in Spanje. Het printje vind ik heel leuk en is weer iets anders dan een basic maxiskirt. Volgende zomer ga ik deze zeker weten weer veel dragen. Ik draag een simpele grijze croptop van de Monki, een statement ketting van de Primark en zilveren Havaianas. Het is een best wel simpele outfit maar het is daar zo bloedheet dat je oufits wil dragen zonder al te veel poespas.
 
 
 
Crop top: Monki - Maxiskirt: Brandy Melville - Necklace: Primark - Flip Flops: Havaianas
 
Dat was mijn outfit.
 
Ik hoop dat ik de close-up foto's er bij kan zetten. Maar ik denk helaas dat al mijn foto's toch echt weg zijn :((
 
Liefs van Eva
 


 

2 opmerkingen:

evagabrielle.blog@gmail.com