1/06/2014

Happy New Year !

Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst ! Nieuw jaar en nieuwe kansen, het is cliché maar toch denkt iedereen er zo wel een beetje over.

Vandaag is school weer begonnen, ik keek er heel erg tegen op maar het viel uiteindelijk wel mee. Ik wil in 2014 school anders aanpakken, proberen meer te concentreren en goed aan mijn planning te houden en mijn huiswerk maken. Als ik goed plan dan ziet mijn leven er al veel beter uit, dan stress ik veel minder en houd ik uiteindelijk meer tijd over voor leuke dingen. Dan is het schoolleven eigenlijk een stuk minder erg. Dat is eigenlijk een beetje mijn grootste voornemen. Verder wil ik meer tijd aan mijn blog besteden, wat ik kan bereiken door goed te plannen met schoolwerk waardoor ik meer tijd overhoud voor bloggen. Ik heb nu niet meer vaste dagen dat ik iets post maar ik kijk gewoon zelf hoeveel ik post per week en wanneer. Het is dus elke week anders, de ene week 2 artikelen de andere keer 4. Zo kan ik zelf kijken of ik die periode meer tijd heb voor bloggen of niet. Sporten en gezonder eten? Nah, lukt me toch niet en ik vind het eigenlijk wel prima zo. Meer slaap vind ik ook wel belangrijk, dat hangt dus ook weer af van school. Dat ik niet tot 's avonds laat nog bezig ben met leren.

Dat zijn eigenlijk mijn goede voornemens voor dit jaar. 

In 2014 gaan er weer leuke evenementen plaatsvinden. Net als vorig jaar naar Beyoncé, voor de mensen die het nog niet weten ik ben echt diehard fan van Beyoncé. Ik ga waarschijnlijk naar de Beautygloss party en er gaan vast nog veel meer leuks gebeuren. 

Ik heb zin 2014 en het wordt vast als 2013 weer een topjaar !

Wat zijn jullie goede voornemens?

xoxo Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

evagabrielle.blog@gmail.com