2/17/2014

VOGUE PARTY ISSUE


De laatste glitter feestjurkjes kun je voor kleine prijsjes kopen in de kerstsale bij online kledingwinkels, soms hoor je nog rotje knallen en zie je een vuurpijl de lucht in geschoten worden maar we moeten er toch echt aan toegeven dat het feestseizoen voorbij is. Om dit helemaal af te ronden laat ik jullie mijn favoriete outfits en make-up looks zien uit de Vogue party issue van afgelopen december.



Degene die mij op instagram volgen hebben misschien wel mijn kerstjurk voorbij zien komen. Die had ook aan beide kanten een split. Ik vind dit heel tof en vrouwelijk staan. Mijn benen komen hierdoor goed uit. Bij de vrouw links op de pagina hierboven zie je dat ze een soort extra rok om haar doorschijnende jurk heeft, I like that !


Een pak, helemaal iets voor mij, ik ben nooit zo een meisje meisje geweest die alleen maar rokjes en jurkjes draagt, doe mij maar een broek! Ik hou van mannelijke kleding dus een mooi pak tijdens kerst is helemaal iets voor mij. Om het nog een beetje vrouwelijk te maken zou ik een klassieke rode lipstick erbij op doen.


Zwart op zwart is niet saai wanneer je het combineert met verschillende patronen en stoffen. Kant, leer, fringes, polkadots, ruitjes enzovoort. Omdat het geheel in zwart is wordt deze mix niet een drukke boel maar geeft het juist een leuk speels effect en is jouw zwarte outfit absoluut niet saai.


Heel chique en geheimzinnig zo een sluier (zo noem je het volgens mij) die een deel van je gezicht bedekt. Maak een opvallende oog look zoals smoky eyes anders vallen je ogen weg. Verder zou ik mijn jurk vrij rustig houden want de sluier trekt al genoeg aandacht. 


Nude, ik begin het wel een beetje zat te worden maar tegelijkertijd vind ik het ook weer geweldig. Als een persoon zich erg natuurlijk opmaakt komt diegene bij mij erg sympathiek over, ik weet eigenlijk niet waarom. Prachtig trouwens hoe de visagist van deze look heeft gewerkt met schaduwen.


Wauw, ik vind dit best wel gaaf. Oogschaduw wat helemaal is aangebracht tot de wenkbrauwen. Ik weet dat veel beautybloggers dit verschrikkelijk vinden maar ik vind het wel wat hebben. Die zilveren glitter oogschaduw, prachtig! Voor overdag is dit voor mij too much maar zeker leuk voor een feestje. Verder zou ik het basic houden qua lipkleur.


Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Af en toe koop ik de vogue en dan leek het me leuk om jullie mijn favoriete outfits en looks laten zien. Dus waarschijnlijk ga ik dit vaker doen.

Wat vinden jullie van mijn favoriete outfits en make-up looks uit de vogue party issue?

XO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

evagabrielle.blog@gmail.com