3/20/2015

LEANDRA MEDINE // MY STREETSTYLE ICONS




Bron foto: Man Repeller

In mijn nieuwe rubriek 'My Streetstyle Icons' ga ik het over mijn favoriete fashionista's hebben die er op los worden gefotografeerd door streetstyle fotograferen. Vandaag bespreek ik mijn favoriet, the one and only Leandra Medine ook wel bekend als THE Man Repeller.


Bron foto: Who What Wear

Leandra Medine, is de queen of layering en oprichter van de blog Man Repeller. Ze in 2009 begonnen met een blog op blogspot: Boogers + Bagels. In 2010 startte ze haar tweede blog Man Repeller. Leandra was aan het shoppen met een vriendin en klaagde over haar relaties die keer op keer mislukte. Ze vroeg zich af waarom haar relaties telkens misliepen. Haar vriendin zei misschien is het om hoe je, je kleedt. Kijk wat je aan hebt! O shit, ik ben dus een Man Repeller dacht Leandra. En zo was het idee van haar tweede blog gestart. Inmiddels is Man Repeller uitgegroeid tot een van de beste en grootste blogs van de wereld. Het is ook bijna geen blog meer te noemen want het is een succesvol bedrijf met meerdere auteurs in dienst. De blog is als inspiratie voor vrouwen om gewoon te dragen wat ze willen ongeacht wat andere (en dan vooral mannen) daar van vinden. Leandra is zelf heel grappig. Haar blog bevat dan ook veel humor over mode maar ook over andere onderwerpen. Ik kan ontzettend lachen om haar interviews, haar artikelen en instagram foto's. Leandra lijkt me nou echt een hele leuke, relaxte vrouw.


Haar combinaties zijn heel bijzonder en een beetje apart misschien. Ze omschrijft haar stijl ook als datgene waar de meeste mensen van wegrennen, maar ik vind haar outfits altijd waanzinnig. Leandra is echt een kunstwerk om te zien en ik kan echt genieten van creatieve outfits die ze in elkaar flanst. Ik vind dat ze vooral heel goed kan layeren en heel goed denim weet te combineren.



Bron foto's collage: Man Repeller & Harper's Bazaar

Wat vinden jullie van de stijl van Leandra Medine? En heb jij een streetstyle icon?

XO Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

evagabrielle.blog@gmail.com