3/31/2015

OOTD // BLUE JEANS



Vandaag heb ik weer een nieuwe outfitpost voor jullie. Ik was van plan om als gewoonlijk de foto's buiten te maken maar aangezien het de hele dag kei maar dan ook keihard regenden besloot de foto's dan maar binnen te maken. En ze zijn toch leuker geworden dan ik had gedacht.


Het voorjaar is begonnen (ook al is dat nog niet echt te merken) dus ik ben voor een lichte smurfen outfit gegaan. Blauw is mijn lievelingskleur en dat zie je dan ook vaak genoeg terug in mijn kleren. En dan vooral met een goede denim. Ik wordt helemaal vrolijk van deze outfit en ik krijg zin in de lente!


Ik draag een premium quality blouse van de mannen afdeling van de H&M, die ik afgelopen zomer kocht in Griekenland voor zeven euro in de Sale. Mijn mom jeans heb ik tweedehands bij de Zipper in Amsterdam gekocht, hij is van Guess by Marciano voor maar 30 euro op de kop getikt. Deze broek vind ik geweldig, maar draag hem te weinig omdat het niet de meest comfortabele broek is.


Daaronder heb ik witte tennis sneakers van de mango, ze zijn van echt leer en ik heb er maar 36 euro voor hoeven betalen. Wat me eigenlijk opvalt is dat witte sneakers en dan met name van Adidas bij ons thuis wel een beetje een ding is, het wordt van jongs af aan veel gedragen. We hebben bijvoorbeeld echt ontiegelijk veel Adidas superstars versleten.


Ik draag gewoon mijn 'everyday' make-up maar heb een donker rode lipstick van Kiko aangebracht to spice it up. Verder draag ik mijn nieuwe bril, waarover ik nog een artikel ga schrijven. 


Glasses: Ray Ban - Shirt: H&M - Jeans: Guess by Marciano - Sneakers: Mango

Wat vind jij van de outfit?

XO Eva


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

evagabrielle.blog@gmail.com