12/06/2012

Sinterklaas cadeaus

Het is weer pakjesavond geweest en ik wil jullie mijn cadeaus showen die ik dit jaar van de sint heb gekregen.

Ik vier pakjesavond altijd heel uitgebreid met mijn familie. We vieren natuurlijk kerst maar dan zonder cadeaus. Mijn jongere broertje geloofte nog in sinterklaas, maar is er vandaag achter gekomen dat sinterklaas niet bestaat, althans hij heeft wel bestaan maar is al lang dood. Maar waarschijnlijk gaan we volgend jaar gewoon weer pakjesavond vieren zoals als we dat altijd hebben gedaan.

Dit zijn de cadeaus die ik dit jaar heb gekregen:


'Style' van Lauren Conrad wou ik al een tijdje hebben en ik ben heel blij dat ik deze heb gekregen. Ik heb al een beetje door het boek gebladerd en ben leuke, handige tips tegengekomen over kleding en beauty. Zeker een aanrader !

Ik ben heel, heel maar dan ook heel groot fan van Beyoncé. Ik heb het album 'I Am...Sasha Fierce' gekregen die ik lang geleden op iTunes heb gekocht. Dit album wilde ik ook nog graag op cd. Ook kreeg ik het luchtje 'Pulse' van Beyoncé. Dit luchtje heb ik al uitgeprobeerd in de winkel en ik vond hem heerlijk ruiken. Hij was ook nog eens van Beyoncé dus moest ik het luchtje hebben ;-).
 
Met dit cadeau ben ik ook erg blij. In dit boek leer je poses uit de mode tekenen dus ook hoe ontwerpers modellen schetsen in verschillende poses die de nieuwe collectie dragen. Erg handig en ik wil graag wat meer leren van het maken van deze figuren.

Voor de rest kreeg ik 40 euro voor mijn nieuwe camera waarvoor ik aan het sparen ben. Een iTunes kaart van 15 euro. En als laatst moringa body butter van de body shop. Deze geur is heerlijk verfrissend en de body butters van de body shop vind ik altijd erg fijn.
 
Dat waren mijn cadeaus. Ik ben er erg blij mee. Hopelijk heb jullie ook een fijne pakjesavond gehad!
 
xoxo Eva