12/28/2012

Modekleur van het jaar, smaragd groen!

Bordeaux rood was de modekleur van 2012, de kleding in winkels lagen vol met deze mooie kleur. Deze kleur gaan we zeker nog terug zien maar de modekleur van 2013 wordt smaragd groen! Ik vind deze donkere groene kleur prachtig en goed bij mijn blonde haren en licht groene ogen passen. Ik keek een aantal maanden geleden een modeshow van Elie Saab ready-to-wear autumn/winter 2012-2013. In deze collectie zaten een aantal mooie smaragd groene items. Doutzen Kroes droeg op het Cannes film festival een smaragd groene jurk uit deze collectie.

Ik heb nog 2 collages op polyvore gemaakt met smaragd groen items. Wil je een van deze items kopen klik dan hier om naar mijn polyvore account te gaan, daar staan alle links.


Collage 1



Collage 2

Ik ga zeker nog wat items aanschaffen met een smaragd groene kleur. Wat vind jij van deze kleur?

xoxo Eva