2/05/2013

OOTD: Skull legging

Heei allemaal,

School is op dit moment wat rustiger en daarom heb ik tijd om een aantal foto's te schieten voor een OOTD.

In deze outfit zien jullie mijn skull legging die ik een maand geleden heb gekocht. Ik combineer deze legging met een zwarte, doorzichtige 'sheer' blouse van de H&M, een bodycon rokje en bordeaux rode vans en beanie. Voor de rest heb ik gewoon mijn dagelijkse make-up op maar koos voor een opvallend kleurtje op mijn lippen. Ik gebruikte de xxxl shine lipgloss van essence met een donkerroze kleur.

Aangezien het al iets warmer aan het worden is en we af en toe kunnen genieten van het zonnetje is deze outfit prima te doen met deze temperaturen. Maar vanochtend toen ik naar school moest fietsen was er harde wind en dan kan deze legging nog wel een beetje te koud zijn.