1/04/2013

OOTD: Statement necklace

De statement necklace in deze OOTD maakt deze simpele outfit wat opvallender. Ik heb deze ketting afgelopen zomer in Haarlem bij de H&M gekocht. Het was liefde op het eerste gezicht. Ik vond deze ketting super gaaf met de neon details en ik was al lang op zoek naar een mooie statement necklace. De laatste tijd heb ik deze ketting op veel blogs gespot van grote bloggers en ben dus niet de enige geweest die verliefd is geworden op deze ketting.

Voor de rest heb ik mijn outfit erg simpel gehouden met een licht grijze broek, een doorzichtige groen-grijze top van de Zara en zwarte cowboy laarsjes die ik op de Fashion days heb gekocht van het merk Fabs shoes heb gekocht.


 
  
  


Statement Necklace: H&M - Top: Zara - Broek: H&M - Schoenen: Fabs Shoes
 
xoxo Eva