4/03/2013

Kenzo

Kenzo, ik ben echt verliefd op dit merk. Prachtige kleuren en prints. De collecties zijn vernieuwend maar altijd herkenbaar. Helaas kan ik een item van Kenzo niet bemachtigen. Maar later als ik groot ben wil ik mijn hele kast vol met Kenzo hangen. Er is eigenlijk zoveel wat ik later wil, een chanel 2.55 tas, een Céline bag en nog veel meer designer tassen. Een groot huis in Amsterdam met achtertuin, maar Parijs, Londen of New York is ook niet verkeerd. Een baan bij de Vogue of Elle. Front row zitten bij alle modeshows tijdens de fashionweeks. Kopje koffie drinken bij Jean Paul Gaultier en Karl Lagerfeld. De hele wereld rondreizen. O ja en ik wil ook nog een gezin. Dat laatste is het belangrijkst voor mij, dan ben ik al gelukkig genoeg :-).

Ik heb een paar outfits gemaakt op Polyvore gemaakt met een aantal kledingstukken van Kenzo.

Collage 1 :


Trui: Kenzo - Bikerjacket: Saint Laurent - Broek: J Brand - Schoenen: Kenzo - Nagellak: OPI - Lipstick: Miyo

Collage 2 :



Blouse: Kenzo - Maxi skirt: Helmut Lang - Schoenen: Zara - Ring: Cartier - Nagellak: OPI - Lipstick: YSL

Collage 3 :



Trui: Kenzo - Broek: Kenzo - Schoenen: Bass - Ketting: Eddie Borgo - Eyeshadow: Chanel - Lipstick: Mimco



Trui: Kenzo - Skater skirt: River Island - Schoenen: Alexander Wang - Ketting: F21 - Nagellak: OPI

Voorlopig is het alleen maar dromen van. Maar ik hoop dat er ooit een dag komt dat ik een Kenzo item kan aanschaffen.

xoxo Eva

1 opmerking:

  1. The finest quality content you are producing is really impressive. I like your style of presenting the new and fresh ideas to the world. My interest areas are Womens Fashion | Wholesale Clothing | Latests Dresses UK. Please write something informative about these points to increase my knowledge about this.
    uk clothing wholesale

    BeantwoordenVerwijderen

evagabrielle.blog@gmail.com