7/27/2013

OOTD | Green Cut Out Dress

In deze Outfit of the day draag ik een jurkje, iets wat niet vaak voorkomt, eigenlijk draag ik gewoon nooit jurkjes of rokjes. Maar ik heb de laatste tijd ontdekt hoe lekker het is om rokjes en jurkjes te dragen in de zomer met het warme weer. Het is lekker zwierig en luchtig. Perfect voor de bloedhete dagen.


Het groene jurkje kocht ik bij de H&M in de sale voor maar 5 euro, een koopje. Ik kocht hem ook nog in een andere kleur, zwart en witte strepen.



Het jurkje is getailleerd, korte mouwtjes en heeft wat ik zelf altijd het fijnst vind het A-model. Persoonlijk vind ik het niet zo fijn om van die strakke jurkjes te dragen. Een leuk detail is de open rug aan de achterkant, dat maakt het jurkje weer iets spannender en opvallender. Ik heb er voor gekozen om een zwart bandeau eronder te dragen.



Mijn sandaaltjes zijn van Coolway uit Barcelona die je in mijn vorige outfit post hebt kunnen zien. Aan accessoires draag ik mijn statement necklace met neon details van de H&M, ik ben echt gek op deze ketting !


Dress: Hennes and Mauritz (H&M) - Bandeau: Primark - Necklace: Hennes and Mauritz (H&M) - Shoes: Coolway (from Barcelona, Spain)

Enjoy summer !

xoxo Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

evagabrielle.blog@gmail.com