7/20/2013

OOTD | Simple Summer

Vandaag heb ik weer is een outfit of the day. De foto's zijn een beetje spontaan gemaakt met een vriendin althans, ik heb niet echt nagedacht over een mooie outfit voor mijn blog. Maar ik vond het alsnog leuk om jullie deze foto's te laten zien en er wat over te vertellen.

 Ik heb lol ;)

Deze outfit is vrij simpel, zo een 'ik weet niet wat ik aan moet dus ik doe dit wel aan-outfit' maar ik vind hem alsnog erg leuk, het zit gewoon lekker comfortabel en in de zomer denk ik meestal toch niet zoveel na over wat ik aantrek.
 

 
 Mijn top kocht ik in Antwerpen bij mijn eerste bezoekje aan de Forever21. Het is een T-shirt met opgerolde mouwtjes die van wit naar kaki-/mos-/legergroene tie-dye overloopt. Aan de achterkant zit ook nog een ritsje.
 
 
Het kettinkje is van Timi. Ik kocht deze afgelopen kerstvakantie samen met een vriendin in Amsterdam bij een boetiekje genaamd Lovely Brands wat toentertijd net was geopend. Het hangertje staat voor geluk en het is de bedoeling dat je een wens doet en als het hangertje er ooit vanaf valt dan komt de wens uit.
 

 
Verder draag ik een simpel spijkershortje van de H&M die ik daar vorig jaar kocht en die heel erg lekker zit. Mijn sandaaltjes heb ik een aantal jaar geleden gekocht in Barcelona bij de winkel 'Coolway'. Ik vind ze echt super tof alleen groeien mijn voeten nog steeds en ze zijn echt te klein aan het worden helaas.


 Top: Forever21 - Ketting: Timi (via Lovely Brands) - Short: Hennes en Mauritz (H&M) - Sandaaltjes: Coolway

xoxo

Eva

2 opmerkingen:

  1. Super leuke outfit, de sandaaltjes zijn echt heel leuk!
    ik heb een vraagje, hoe heb jij op je blog het zo gemaakt dat je op de home pagina niet het hele bericht ziet, maar alleen het 'voor'stukje tekst en 1 foto? ik zit daar al een tijdje mee en kom er maar niet uit. als je me kunt helpen zou dat erg fijn zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk wil ik je daar even mee helpen alleen het is het handigst om in foto's te laten zien dus als je even je mailtje stuurt naar mijn email adres Evagabrielle.blog@gmail.com dan stuur ik je foto's van hoe het moet. xx Eva

      Verwijderen

evagabrielle.blog@gmail.com