8/10/2013

Beauty | Clinique Blemish Solutions Review

Het 3 stappenplan van de Clinique Blemish Solutions behoord nu een tijdje tot mijn dagelijkse routine. Ik maak gebruik van de kleine versie waarbij alle 3 de producten van het stappenplan in een 'kit' zitten. Vandaag geef ik een review over deze 3 producten, mijn mening over hoe het aanvoelt op mijn huid en of het voor mij goed werkt.


De eerste stap is het reinigen van je huid met deze cleansing bar. Je kan hem zowel voor je gezicht als voor je lichaam gebruiken. Hij reinigt goed mijn huid en maakt het zacht, het trekt wel en voelt op sommige plekken droog aan. Maar in combinatie met de producten die je daarna gebruikt is de droge huid en het trekkerige weg.


Stap twee is je huid reinigen met deze clarifying lotion. Hij bestaat uit twee fases, zoals je misschien op de foto kan zien. Wow! Deze haalt goed het 'vuil' van je gezicht. Veel beter dan alle andere lotions en tonics die ik heb gebruikt. Het prikt wel, dat komt denk ik door de alcohol maar dan heb je wel het gevoel dat hij echt iets doet.



Als derde, de laatste stap het hydrateren van de huid met een clearing moisturizer, deze is olie vrij. Hij hydrateert mij huid goed en maakt het lekker zacht. De roodheid van mijn gezicht wordt minder. Het is ook fijne basis voor mijn foundation.



Ik ben erg tevreden over deze producten. Clinique heeft fijne producten vind ik.

Wat gebruik jij als huidverzorging elke ochtend?

xoxo Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

evagabrielle.blog@gmail.com