8/12/2013

Lifestyle | What's in my beach bag?

Het is vakantie, dat betekent, zon, zee en strand. In dit artikel ga ik jullie laten zien wat ik zoal meeneem naar het strand.


Zonnebril op sterkte van Ray-Ban. Ik kan echt niet zonder zonnebril als de zon zo fel is. Ook is het veel fijner om te lezen.


 Tijdschriften en een boek gaan altijd mee. Ik vind het heerlijk om op het strand op mijn gemak even te lezen. Tijdschriften neem ik het liefst in travel size mee. Ik vind het namelijk irritant dat de bladzijden door de wind gaan wapperen en met kleine bladzijden heb je daar nauwelijks last van.


Als ik toevallig make-up op heb, meestal doe ik geen make-up op naar het strand, maar stel dat dan neem ik een watje en make-up remover mee. Als ik uit de zee kom en panda ogen heb wil ik dat natuurlijk zo snel mogelijk kunnen weg werken. 


Nivea Cream vind ik altijd fijn om in mijn strand tas te hebben dit mini formaat gaat makkelijk mee en het is genoeg voor een dag. Als mijn huid erg droog is, met name mijn benen, dan smeer ik ze even in. 

Zonnebrand in factor 30, op super hete dagen smeer ik plekken in die snel verbranden in met factor 50. Deze zonnebrand van Vision vind ik erg fijn. Hij is water resistant. Meestal moet je bij zonnebrandcèmes met deze term je toch weer op nieuw insmeren na het zwemmen maar bij deze is dat niet het geval. Hij kost wat maar je hebt maar weinig nodig want je hoeft je maar één keer in te smeren.

Verder lippenbalsem, spiegeltje en tissues.


Bikini geen uitleg nodig, dit exemplaar is van de Beyoncé voor H&M collectie. Handdoek van pip. Een sarong in fleurige print die ik makkelijk omtover tot een jurk of om me heen sla als het wat frisser wordt.



Playsuits vind ik fijn om mee naar het strand te nemen want door de wind is een jurkje toch niet zo handig, dat vliegt meteen omhoog. Deze vrolijke met bloemen kocht ik vorig jaar bij de H&M.
iPod om naar zomerse liedjes te luisteren.



Natuurlijk neem ik ook eten en drinken mee vooral veel water.

Waar gaan jullie het liefst naar toe het strand, het zwemband of het meer?

xoxo Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

evagabrielle.blog@gmail.com