8/19/2013

Beauty | H&M Smoky Green palette review


Toen ik een tijdje geleden op de site van H&M rondkeek, wat inmiddels een beetje mijn dagelijks routine is geworden, kwam ik weer iets leuks tegen. Dit Smoky Green palette sprak me wel aan. Helaas hebben wij geen H&M beauty bij mij in de stad en 4,95 verzendkosten vind ik voor één palette een beetje veel. Dus het was maar afwachten tot ik in een 'grote' stad kwam. Ik ging een week later naar Antwerpen en als eerste ben ik natuurlijk naar de Forever 21 gestormd, toen ik daar klaar was bedacht ik me opeens dat ze hier natuurlijk H&M beauty hebben. Dus ik rennen naar de H&M en ja hoor ze hadden hem !


Het palette bevat 5 tinten. Gebroken wit - crème kleuring/beige - legergroen/kakigroen - donkergroen - taupe. Elke kleur bevat 1,5 gram. Inmiddels heb ik ook Smoky brown aangeschaft, deze bevat aardtinten.

 
De swatches. Nu je zo kijkt lijkt het alsof de pigmentatie niet super is maar ik ben één keer zachtjes met mijn vinger over de kleur gegaan. Als je iets je harder over de kleur gaat dan zie je dat de kleuren veel beter zijn.
 
 
Met dit palette heb ik nog een oog look gemaakt, het leek me gaaf om dit met paarse mascara te combineren helaas ik heb geen paarse mascara dus moet het maar met zwart.


Mascara : Chanel, Sublime de Chanel, 10 deep black

Ik ben tevreden over het palette voor 4,95 mooie kleurtjes redelijk goed gepigmenteerd en blijven goed zitten.

Voor 4,95 te koop bij H&M filialen met H&M beauty.

Wat vinden jullie van dit palette?

xoxo Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

evagabrielle.blog@gmail.com