8/14/2013

Beauty | Sublime de Chanel mascara review


Deze miniatuur mascara van Chanel heb ik al een tijdje maar ik heb hem nog nooit eerder gebruikt nu ik hem weer tegen kwam was ik benieuwd en wou ik hem graag voor jullie testen. Vandaag een review van de ‘sublime de chanel’ mascara.



Het rubberen borsteltje vind ik erg fijn in gebruik. Je komt goed bij alle wimperhaartjes.


De kleur is 10 deep black en is pikzwart en dat blijft hij ook gedurende de dag. Ik heb op de swatch zelfs nog een beetje eroverheen gewreven.


Mijn ‘naakte’ wimpers



Wimpers met de mascara, zonder gebruik van wimperkruller. De mascara creƫert vooral veel lengte en wimpers krullen ook mooi. Mijn wimperhaartjes plakken wel een beetje aan elkaar maar op gegeven moment gaan ze vanzelf in de goede richting staan.




Ik vind het een prima mascara en hij blijft goed zitten maar voor een stuk minder geld zul je met een budget mascara hetzelfde effect hebben.

Voor 30,50 andere bij Douglas te koop.

Welke mascara vinden jullie het fijnst ?

xoxo Eva 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

evagabrielle.blog@gmail.com