6/01/2013

Update: nieuwe naam en youtubekanaal

Hallo Allemaal,

Om precies te zijn heb ik een maand en een halve week niks gepost op mijn blog. Maar ik leef nog hoor :-). Ik heb het zo druk gehad en op dit moment heb ik het nog steeds heel druk helaas. Daarom kijk ik ook heel erg uit naar de zomervakantie die er aan zit te komen. In mijn vorige artikel zei ik dat ik meer 'vooruit' ging bloggen zodat er in de drukke periodes ook nieuwe artikelen op mijn blog komen. Maar omdat er nog niet een rustige periode is geweest is dit niet gelukt.

Ik ben in de meivakantie een weekje op Ameland geweest samen met een vriendin het was echt heel gezellig!









 

Er komen nieuwe dingen op mijn blog! Ik ga een youtube kanaal beginnen. Hier ga verschillende soorten filmpjes maken. Binnenkort komt mijn eerste video online en dan zal ik meer vertellen. Ook wil ik meer beauty dingen gaan doen aangezien ik de laatste tijd helemaal 'into' de beauty ben en er komen lifestyle artikelen. Maar het blijft natuurlijk een fashionblog :-).

In de zomervakantie ga ik heel veel tijd besteden aan mijn blog, alles een beetje op een rijtje zetten en plannen. Als de school weer begint dan zorg ik dat ik alles zo plan dat ik ook artikelen heb in tijden dat ik het druk heb met school. Ik heb ook al heel lang geen OOTD's op mijn blog geplaatst. Die komen er heel gauw aan.

Sommige mensen dachten dat ik mijn blog verwijderd heb. Dat komt omdat ik een nieuwe link heb want ik heb namelijk een nieuwe naam voor mijn blog; Eva Gabrielle. Gabrielle is mijn tweede naam. Alleen ik zit weer heel erg te twijfelen of mijn naam weer terug te veranderen naar 'Eva's Fashion Feelings'. Ik ben niet zo goed in besluiten nemen. Dus wil ik graag jullie mening horen. 'Eva Gabrielle' of 'Eva's Fashion Feelings'?

Liefs,

Eva

2 opmerkingen:

evagabrielle.blog@gmail.com