7/14/2013

Vakantieeeee !

Hallo allemaal,

Weer een tijd geleden dat jullie wat van me gehoord hebben maar ik heb nu eindelijk weer tijd want het is vakantie woohoooo ! In de vakantie wil ik veel tijd gaan besteden aan mijn blog nu ik er alle tijd voor heb. Ik heb ook een beetje nagedacht hoe ik alles ga doen en dat wil ik even met jullie delen. Regelmatig artikelen plaatsen; ik wil eerst beginnen met drie artikelen per week en als dit goed lukt zullen het er steeds meer per week worden en uiteindelijk wil ik proberen om elke dag één artikel te plaatsen. Voor de rest ga ik niet alleen over fashion schrijven maar ook over beauty, lifestyle en er zullen ook filmpjes komen zoals jullie al in mijn vorige artikel konden lezen.

Op maandagochtend, woensdagochtend en zaterdagochtend wordt er een artikel geplaatst en dat gaat vanaf morgen in.

xoxo Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

evagabrielle.blog@gmail.com