7/17/2013

Video | Birthday Haul 2013

16 juni ben ik 14 jaar geworden, dat is alweer een maand geleden maar ik heb het pas laat gevierd vanwege proefwerkweek en omdat ik met school naar het Oerol festival ging op Terschelling. Daardoor heb ik pas laat een Birthday Haul kunnen maken. Vandaag ga ik jullie mijn cadeautjes laten zien die ik heb gekregen.

Gelukkig was het lekker weer in het weekend dat ik mijn verjaardag heb gevierd. Eerst had ik een high tea met vriendinnen en daarna kwamen vrienden en familie. Ik heb echt hele leuke cadeautjes gekregen waar ik allemaal heel blij mee ben. Zo gaaf dat ik van mijn ouders een grote lens heb gekregen voor mijn spiegelreflex camera waar ik super ver mee kan zoomen ! 

Mijn verjaardag op Oerol was ook erg leuk. Mijn moeder had geregeld dat er taart was, ik kreeg cadeautjes van vriendinnen en wat ik helemaal vergeten ben om te laten zien, ik kreeg van de docenten een shirt cadeau met 'I love Terschelling' erop :) Heel lief !

xoxo

Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

evagabrielle.blog@gmail.com