7/15/2013

Video | EyesLipsFace Haul

Heei Allemaal,

Afgelopen week heb ik op youtube mijn eerste video geĆ¼pload. Ik vind het nu een nog een beetje eng om filmpjes te maken maar ook wel leuk om te doen. Ik had echt geen idee waar ik een video over moest maken en ik dacht dat het makkelijk was om te beginnen met een shoplog of een haul. Ik had toch laatst wat besteld bij EyesLipsFace ,ook wel Elf genoemd, dus dan kon ik daar mooi een haul van maken. Het filmpje is niet perfect maar ik ben pas een beginner en ik moet het nog een beetje leren.



Voor de mensen die niet weten wat EyesLipsFace (Elf) is. Elf is een budget make-up merk wat onder andere in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten in de winkels te verkrijgen is. In Nederland kun je het alleen online bestellen op EyesLipsFace.nl

Ik zou het leuk vinden als jullie abonneren op mijn kanaal en mijn video liken.

xoxo Eva
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

evagabrielle.blog@gmail.com